Ε: Τι να κάνω αν αντιμετωπίσω πρόβλημα;
Ειμαστε προσηλωμένοι στην ποιότητα του service για τους πελάτες μας. Το τμήμα ποιοτική επικοινωνίας θα σας βοηθήσει για απορίες που έχετε μετά την αγορά σας. Επικοινωνήστε μαζί μας στο welovetolisten@pourmaison.com εαν έχετε κάποια απορία για το προϊόν που αγοράσατε.
Ε: Ποιοί είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις για την εγγύηση; Τιμούμε τη νομοθεσία. Τα προϊόντα μας έρχονται με την εγγύηση της νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους καταναλωτές. Δικαιούστε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων για σοβαρά προβλήματα ή ζημιές. Επίσης για την περίπτωση που το προϊόν δεν είναι της ποιότητας που διαφημίζεται, αντικατάστασή του.
Σημαντικό πρόβλημα θεωρούνται τα εξής 1. είναι επικίνδυνο; 2. υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στο προϊόν; 3. είναι φανερά διαφορετικό από τη φωτογραφία και την περιγραφή; 4. δεν κάνει ότι λέει η περιγραφή και αυτό δεν αλλάζει με επιδιόρθωση.
Εαν το πρόβλημα δεν είναι σημαντικό. μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα ή να κάνουμε αλλαγή προϊόντος εντός ενός λογικού χρόνου.
Θα χρειαστεί απόδειξη αγοράς για να πιστοποιήσουμε εαν δικαιούστε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.